Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 147 selespeed

    Колеги знам че може би е банално да ви питам,но когато човек не знае пита.Питанката е за следното в момента търся кола,и снощи почти вече бях се отчаял когато видях кво е по Бургаските автокъщи,и хоп една хубава оферта в нета 147 селеспийд 2003,дотук добре ами тоз селеспийд как да разбера наред ли е като нито един път не съм карал с такъв,а пък доколкото знам ако не е наред проблема е сериозен щото и майстори не се намират много много за селеспийда.И така струва ли си
    да я взема и как мога да разбера че е наред автомата,щото другото не ме притеснява.

    ПС не искам да е с малък мотор и съм се ориентирал към 2.0л но май всичките двойки са селета.
    Ще съм благодарен колегите със селеспийд да споделят.
    Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

  • #2
    лично установен(от dobromirski) лесен метод за проверка съсоянието на сферата (хидроакумулатора):

    Та за проверка на сферата: Давате контакт и превключвате няколко предавки докато чуете , че помпта се включи. Изчаквате да вдигне налягане и да изключи. След това превключвате по една предавка и броите. Ако помпата тръгне на, или след 3-тото превключване , сферата е ОК
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #3
      Освен това трябва да я покараш и да дадеш максимален зор на робота. Още като е студена колата защото може да прави проблеми когато е студена и когато загрее да се оправят. Затова едно хубаво каране с много и всякакви спирания превключвай постоянно и следи да не прескача скорости както нагоре така и надолу, също задължително я покарай по-бързо на 5та. Ако има нещо ще си покаже
      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
        ....И така струва ли си
        да я взема и как мога да разбера че е наред автомата,щото другото не ме притеснява.
        Колега, аз пък ще ти кажа, за това най-малко да се притесняваш. Ослушвай се за проблеми във вала ( най-вече за тракане на биелни лагери), че там после ще ядеш дървото.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
          Освен това трябва да я покараш и да дадеш максимален зор на робота. Още като е студена колата защото може да прави проблеми когато е студена и когато загрее да се оправят. Затова едно хубаво каране с много и всякакви спирания превключвай постоянно и следи да не прескача скорости както нагоре така и надолу, също задължително я покарай по-бързо на 5та. Ако има нещо ще си покаже
          Точно студен не прави проблеми.
          Добри е прав- гледай мотораи останалите детайли
          . Ако кола със селеспийд има проблем то много малко вероятно е проблема да е в селеспийда. Погрешно е схващането че това е проблемен възел. Това че във форума има 3-4 коли с проблем в селеспийда, значи ли че няма 3-4000 които нямат никакъв проблем с робота.
          Ако има проблеми в селеспийда, те се решават с пъти по малко средства в сравнение с проблемите в двигател и шаси.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Моя преди студен правеше проблеми и като загрее се оправяше
            Alfa Romeo 147 "Selespeed"
            sigpic

            Comment

            Working...
            X